مصاحبه آرشیو خبر ها
الگری اعتماد به نفس بالایی به من می داد

الگری اعتماد به نفس بالایی به من می داد

در چهار سالگی مادرم را از دست دادم ولی مادربزرگم و پدرم کاری کردند که هرگز نداشتن مادر را حس نکنم. بیشتر از چیزی که بتوان تصور کرد به آن‌ها مدیونم.

 

صحبت های بالا بخشی از مصاحبه ی جذاب رودریگو بنتانکور با لاسنمپا است.

 

وی در ادامه گفت:

 

در ماه دسامبر بود که ایجنتم به من گفت یوونتوس در قرارداد ته‌وز بندی دارد برای جذب من و می‌خواهد از آن استفاده کند. شش ماه بعد در تورین بودم. به محض ورود به تورین فهمیدم در یک خانواده بزرگ قرار دارم. ذهنیت پیروز یوونتوس را درک کردم. در ابتدای حضورم آلگری خیلی به من اعتماد به نفس می‌داد.

 

او افزود:

 

به دلیل نیاز مهمتر خواهران کوچکترم به او، پدرم با من به ایتالیا نتوانست بیاید و عمویم مرا همراهی کرد. در دوران قرنطینه با او تمرین می‌کردم. او یک مربی ورزشی است. در این دوران 50 روز تمرین و 70 جلسه تمرین داشتم. به کمک عمویم در خانه یک مینی ― باشگاه ساخته‌ایم و آنجا تمرین می‌کنم.

 

رونالدو:

 

رونالدو یک قهرمان بزرگ است. جالب است بدانید پیش از پیوستنش به یوونتوس، وقتی در بازی پرتغال و فرانسه در جام جهانی در تست دوپینگ همدیگر را دیدیم، جواب سلام مرا با اسم کوچک داد که صادقانه بگویم خیلی کیف کردم که اسم مرا می‌دانست و مرا میشناخت.

 

هدف یوونتوس:

 

فعلا هدف اولمان فتح کوپا ایتالیاست. در سری آ هر تیمی که انگیزه و آمادگی بدنی خود را زودتر بازیابد کارش ساده‌تر خواهد بود. هر چند بازی در استادیوم خالی ساده نیست ولی ما یوونتوسیم و همیشه باید پیروز باشیم. لیگ قهرمانان برای یوونتوس قابل دسترس است و هدف ماست. هیچ فشاری روی خودمان نسبت به لیگ قهرمانان حس نمی‌کنیم.

 

پست مورد علاقه ی من:

 

پست مورد علاقه‌ام هافبک مقابل مدافعین است. هرچند الگویم حقیقتا به پستم مربوط نیست، زیرا او دیگو فورلان بود، اما بازی‌های سرجیو بوسکتس و همچنین جرارد و لمپارد را زیاد نگاه می‌کردم و مورد بررسی قرار می‌دادم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سعید سعیدی
سعید سعیدی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: